Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
25 september 2023

Vriendelijk en deskundig personeel

Bij tandartspraktijk Polder werken mensen die deskundig en vriendelijk zijn. Er word gekeken naar...

Lees meer
25 september 2023

tevreden

tevreden over de behandeling

24 september 2023

Perfect

De behandeling was prima. Er werd goed uitgelegd wat er ging gebeuren. Vriendelijke mensen. Prima...

Lees meer
21 september 2023

Fijn geholpen

Klantvriendelijk

21 september 2023

behandeling was goed

wel een beetje te lang wachten eer ik aan de beurt was.

20 september 2023

Van harte aanbevolen

Na doorverwijzing door mijn eigen tandarts de endodontoloog bezocht. Eerste behandeling van een w...

Lees meer
20 september 2023

Goede beugelzorg.

Service gericht Transparant in behandeling en geven van informatie over (na)zorg. Goede zorg omtr...

Lees meer
20 september 2023

Zeer prettig, professioneel en klantgericht

Zeer prettig, professioneel en klantgericht

18 september 2023

Goed

Moet vaak wachten de planning klopt niet altijd

17 september 2023

super goed

Dokter Bart polder nummer 1!!'

17 september 2023

Verlenen uitstekende zorg.

Ze houden rekening met mijn klachten dat is hee fijn

14 september 2023

Erg prettig behandeld. Zo als altijd. BedanktFloor.

Ik heb de vragen beantwoord da zegt genoeg.

14 september 2023

Prettig en vriendelijk en snel.

Mijn ervaring was naar mijn idee professioneel maar totaal score hangt ook af van de rekening die...

Lees meer
13 september 2023

Goed geholpen.

Nog geen eens tijd gehad om in de wachtkamer plaats te nemen. Daarna goed en vriendelijk behandel...

Lees meer
13 september 2023

Good

Luid en duidelijk

12 september 2023

Fantastisch geholpen

Ben zeer fijn geholpen

11 september 2023

goed uitstekend

ondanks de stroomstoring wachttijd maar kort

10 september 2023

Het ging allemaal weer prima.

Kom al enige jaren bij polder. Voor verschillende behandelingen. Afgelopen maanden zijn er implan...

Lees meer
10 september 2023

Zeer goed

Korte wachttijd, snelle behandeling met gericht advies.

10 september 2023

Zie onderstaand

Na een valse start, was dit de eerste keer dat er niets tegen zat

10 september 2023

vriendelijke en fijne manier van uitleggen wat er aan de hand is en gaat gebeuren.

Zie hierboven.

10 september 2023

Keurig op tijd aan de beurt

Zeer professionele en vriendelijke behandeling zowel van de assistente als tandarts !

9 september 2023

Goede en deskundige behandeling

Korte wachttijd. Duidelijke uitleg van behandeling. Makkelijk afspraken maken. Eventuele probl...

Lees meer

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Tandartspraktijk Polder
Houttuinen 5
8301 XP
Emmeloord
Di
8:15 - 21:00